Afslutning på vintersæsonen og uddeling af klubmester pokaler foregår   

                      onsdag den 8 april 19.30

Der er almindelig skydning mellem kl. 18.00 og 19.30, der vil blive serveret pølser, sodavand og kaffe. 

Så er der lagt billeder op